'Cause I'm killing them all on my own little mission

Apollo kan dra åt helvete. Varenda gång deras reklam om att spendera vintern (eller något liknande) vid röda havets strand visas så hugger det till i mitt hjärta och jag vill så gärna tillbaka!!! Jag får illamåendekänslor när jag tänker på det. Jag har aldrig varit en vintermänniska och jag behöver värme, inte några futtiga +20. Nä nu menar jag helst 30-35 i skuggan. När vi var i Döda havet så var det en av kvinnorna i våran grupp som hade en termometer med sig, det var +40 i skuggan och +34 i havet. Det var fantastiskt.  Väääldigt varmt men helt underbart.
Jag vet inte hur jag ska göra i sommar, köpa en liten fralla eller dra med Adam till mormors lägenhet i grekland.

Funderar på att lägga mig och läsa en stund och sedan försöka sova. Får se hur jag gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0