Gonna party like it's your birthday

Jag är lagomt less på människor. Det som håller mig uppe är dock att jag vet att jag är "bättre" än dom flesta av dom iallafall. Vad dom än säger, jag är en bra människa. Ibland måste man tänka längre än näsan räcker.

Ser inte fram emot skola imorgon, jag vill ha lov nu. Jag vill ta studenten, köpa en liten fralla och få ett jobb med en stadig inkomst på 13k+.

Jag känner mig trött nu. Men jag vill bara berätta om min kära sol. SANNAsol. Världens bästa syster och vän. Missy, u rock! Jag är så glad för att jag har dig.


Våran bild!

Nu ska jag lägga mig och invänta julen eller något sådant.

Kommentarer
Postat av: Adam H

Jag tycker du är en bra människa habibi ;D

2009-12-14 @ 21:06:20
Postat av: Sansan

Tihi, DU är världens bästa syster!

Tagga praktik imorgon, det är tråkigt utan dig. :S

vad skulle jag göra utan dig, lilla filuren :]

2009-12-15 @ 17:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0