Kallt på iksu

Jag var och simmade igår, 25 längder. Förra gången var det 20! Det går bättre. Vi var på iksu igår och J Ä V L A R så kallt det var, först var det ju en käftsmäll när man duschat i omklädningsrummet och gick ut i badhuset. Luften kändes ju som - 15. Sedan när man skulle ner i vattnet. Kändes ungefär som -15 där också.... Sedan blev det bubbelpoolen och få upp lite värme, satte mig i batsun ett tag och fick upp lite mer värme och sedan for vi hem.

Idag har jag fått ont i en höft, först trodde jag att det var träningsverk men nu gör det ont när jag står som vanligt och det är lite av en molande värk som strålar ut hela tiden... Får se om det går över snart. Känns som ett jätteblåmärke.

Nu har jag slagit in alla julklappar (hoppas jag). Sköntsköntskönt.
Har suttit och kollat på små franska bulldoggar på blocket idag. Jag är såå sugen så jag vill bara dö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0