Old south

Jaha, och julen närmar sig? Skulle jag aldrig kunna tro om jag inte visste om det. Umeå saknar snö, is det finns det dock i överflöd!
Helgen är snart här och det vankas julklappshandlign och utgång. Pengarna finns, men om dom kommer räcka kan disskuteras. På måndag ska jag förhoppningsvis ta mig i kragen och fara och simma med min far. Tisdag är min och Adams 2års dag. På Onsdag ska det bli Lego Indiana Jones 2 med Sanna. Torsdag blir det lugna tider med meditation med min moster och fredagen vet jag inte! Blir en ganska fullspäckad vecka med andra ord.
Hade tänkt försöka börja ladda upp lite mer bilder, men jag tar så sällan bilder så jag får se vad jag hittar. Har dock några söta nya bilder på lilla björnen.


Och en lite skelögd bild på mig.

"You're like the thief who isn't the least bit sorry he stole, but is terribly, terribly sorry he's going to jail."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0