Somethin' stupid

Sådär ja, då var julen överstökad. Jag har haft en bra jul med en massa skinksmörgåsar, en massa släkt och en massa snö. Den 23e spelade vi bingolotto, vi vann inget men det var roligt. Efter lite tjat från Adam öppnade jag julklapparna från honom just efter 12 slaget. Fick Tommyland, White line fever och en volumaster. Kungliga julklappar från mitt hjärta! På julafton hoppade jag upp tidigt och gjorde mig i ordning för att fara mot farmor. Där åt vi jullunch och öppnade paket, en bok med sömnknep och Fight club, pengar och en mascara bland annat. Sedan skyndade jag, sanna och mogge upp till morfar. Sanna och morgan stannade i ungefär 10 minuter och sedan var dom tvugna att fara igen eftersom det tar ~1 timme att köra och dom skulle till sävar. Vi åt julmiddag (tunnbröd med julskinka i mitt fall), sen paketöppning fick halsdukar och lite annat, Sen byggde jag lego med världens sötaste lilla simon, Runt 20.30 åkte vi hem. Kom hem och avslutade julaftonen med lite tvtittande och pussade på adam. Upp och hoppa på juldagen för att fara iväg till mormor där det stod mer julfirande på schemat. Åt julmat, öppnade paket, åt godis och spelade lite spel. Hemma i stan runt 01 tiden.
Igår var vi på mediamarkt men hittade inget, var på max och åt sedan åkte vi brandbil och duster på kvällen en stund. Hann även med filmkollande hos erik. Inatt såg jag på en riktigt bra film som hette divorcing Jack, konstig men bra. Ett riktigt stort plus var att dom pratade med den där underbara irländska dialekten. Jag rekomenderar att se den om du får chansen.
http://www.imdb.com/title/tt0127516/

Nu ska jag fortsätta med det jag gjort dom senaste två dagarna, spela grand ages rome.

DAMN, vad underbar Frank Sinatra är btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0