Chicago

Fyyyy så sliten jag är! Blev utgång på cover i fredags med Ida-Lisa, skojskoj! Igår låg jag och fettade i soffan hela dagen, sedan kom Adam och Tony hem och började dricka. Jag höll mig nykter, bakfyllan var total. Bar av mog bullmark för attlasta av Tony och Tobias nya leksaker. Sedan for vihem till deras mamma och satt där. Tog mig ett par vinglas. Sedan for vi ner på lottas och var där en stund. Sen till någon fest där vi blev bjudna på makaroner och köttbullar! Hemgången närmade sig så alla trängde ihop sig i vanen och så åkte vi på en släppa-av-alla-hemma runda. Tillbaks till nybyn, lämna av Tonys mama och sedan åkte vi mot stan. Var hemma 03.20. Adam gick i säng direkt, jag kollade på tv ett tag och kom i säng runt halv 5. Why not liksom?
Nu är jag peppad på fettig mat, fruktansvärt peppad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0