Dale

Äntligen helg! Denna eftermiddag har varit seg. Men nu är det fredag och helgens äventyr väntar!
Kvällen ser ut att bjuda på alkoholhaltiga drycker med Adam och Tony. Dom två tillsammans med alkohol. Vilka kvällar det har varit det senaste halvåret. Lycksele. Behöver nog inte säga något mer.
Imorgon ska vi vara hundvakt åt älsklingskorven, Vita. Vad jag saknar henne! Söndagen bjuder på middag hos faster, första advent brukar vi alltid äta middag hos henne eftersom hon fyller år nu i början på december.

Nu kurrade magen så jag ska ta ett äpple att suga på!
Det är förövrigt Stulna år ikväll. Lätt en av mina favorit filmer! Helt fantastisk!

Tänkte busa till det lite och börja skriva in roliga repliker från diverse filmer och tvserier som jag tycker om. Om det är någon som kan gissa vars dom kommer ifrån, gissa på! Och gud nåde den som fuskar!(!!! .. tråkmåns är vad man är om man fuskar.)
Här kommer den första:
In the grand design, women were definitely drawn from a different set of blueprints.

Kommentarer
Postat av: theres

vilken fin..



sorglig och melankolisk header..



blir ledsen av den, men gillar den ändå!



får jag sno den?:)

2009-11-30 @ 19:22:47
URL: http://thessine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0