Jordens elva sataniska lagar

Jag sitter och försöker skriva på mitt arbete om Church of satan. Har lyckats skriva en HEL mening den senaste timmen..... Det är inte så att det inte är intressant, jag är bara så förbannat trött så kudden och täcket lockar ganska bra.
Jaha, och vad har vi gjort idag då, vk var och fotade så vi var nere på lacken till typ 10, sedan promenerade vi upp till skolan för att prata om sambolagen i typ 20 minuter och se PLUS i typ 20 minuter, sen slutade vi så jag gick till bussen och tänkte "nu ska jag vara riktigt duktig när jag kommer hem. Jag har skjutit på arbetet i en vecka, men nu jävlarns!"
.. My ass att det blev så. JAG VILL SOVA!!!!

Börjar bli ganska fint, mitt lilla sår på höften, ett blåmärke som skiftar i brunt och gult omringar själva såret. <3 Blöööh.
Jag är så otroligt trött och har ofattbart mycke katthår i näsan!!! Jag känner att jag blir arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0