The Garden

Jag älskar tradera! Jag vill bara köpa, köpa köpa!!! Kommer förhoppningsvis köpa en fin röd eyepencil från Make up store för 36 kr! Finns så mycket fina saker.

Allmänt trött och less annars, läkaren ska ringa mig på onsdag så jag kan få en tid för att kolla upp min förkylning som jag dragit runt med i ett år. Ska även träffa Karin på ungdomshälsan på torsdag för att prata lite mer.

Fick ett sms av min far för ett tag sedan. Han berättade att Helen Sjöholm - Du är min man inte längre är med på svensktoppen. O M F G. Jag trodde aldrig att denna dag skulle komma. Äntligen, ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Marina

Är inte den låten med längre???? Va???? ÅÅ FANTASTISKT

2009-11-09 @ 15:36:37
URL: http://sedgwicked.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0