A distant ship's smoke on the horizon

Idag är dagen som nästan får bägaren att rinna över. (NOTIS: nästan)
Jag orkar inte med dessa sömnproblem längre. Jag har svårt att somna och när jag väl somnar har jag svårt att hålla mig i det tillståndet. Vaknar var och varranan timme. Är så fruktansvärt jobbigt med de konstiga drömmarna jag drömmer. Eftersom jag vaknar till mest hela tiden och plötsligt somnar om så har jag svårt att urskilja vad som har hänt och vad som är dröm ibland. Så när jag har tid och mod ska jag fara och prata med någon på ungdomshälsan som kan skriva ut sömnpiller åt mig.
Det är även extra jobbigt nu på hösten. Jag är redan lättretlig och på dåligt humör av den lila släng av höstdepression jag alltid får. När jag sedan inte får sova heller. Ja då blir jag riktigt grinig. Det är så jobbig att mina problem ska gå ut över folk i min närhet.
Ska också försöka se om jag kan få några svar om förkylningen jag har lidit av i över ett år nu.

Här kommer en mysig bild från stugan förövrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0