Drabant är inte sjuk längre, han är död!

Ingen framgång i skosökandet. Kollat blocket och tradera, inga resultat.

Nu till något som jag vill rekomendera till alla: Från Jorden till Månen!
Världens bästa berättelse, allt finns med i den! Eller, inte romantik, men efter det så finns nog det mesta med!
När jag och min syster var små (mindre) fick vi två kassettband var, med berättelser på. Mina berättelser var Från jorden till månen och Robinson Crusoe tror jag det var. Ända från första gången jag lyssnade på från jorden till månen var jag helt förälskad i den, så spännande och intressant. Dan Ekborg läste berättelsen och för några veckor sedan drömde jag att han försökte döda mig. Efter det har jag varit så fasligt sugen på att lyssna på den igen. När jag var liten lyssnade jag på den i princip varje kväll när jag skulle sova, så jag kan den typ utan till. Men nu är det så länge sedan sist så jag måste höra den igen för att mitt minne inte ska rosta ihop totalt.

Nu ska jag göra något annat, kanske något vettigare (nej det ska jag inte, kommer bara grejsa med mitt café på facebook....).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0