Himlen är i lågor

Ja.. Här sitter jag med huvudvärk, illamående och värk i kroppen. Det blev en hel del alkohol under gårdagen... Började dricka runt två tiden och sedan var det ett konstant flöde av alkohol under kvällens gång. Vin, baileys, bål, granatäppellikör(?), någon b-version av smirnoff ice och en hel del nikotin. Var hemma redan vid 00 och hjärtat gick såklart och la sig direkt. Med kläder och allt. Som vanligt.

Är riktigt sliten. Men som man bäddar får man ligga.
Ska förövrigt till Fredrika imorgon, hälsa på buddhistmunkarna och käka lite thaimat.

Åhhhhh, jag är hungrig och vill ha något jäääättefettigt, eller en subwaymacka. Men jag _vägrar_ gå ut i detta väder.
Har ätit upp dom små chipssmulorna som fanns i påsen, har även ätit en brownie. MEN vad ska jag äta nu då?! Ingen cola har jag heller.. Ska man dricka så ska man alltid se till att det finns cola för dagen efter. Viktigt.
Får väl göra en rostis eller nått.. Men osten är så himla ofärsk så det kändes också otaggat.

Vilket oväder det har varit inatt föresten. Vaknade flera gånger och kunde inte förstå vad det var som smattrade så fruktansvärt. Trodde det var katten som var på helveteshumör och försökte förstära lägenheten.

Well. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0