Hard work work

Imorgon kanske jag ska få måla!
Det blir spännande, men lite nervös är jag..
Har förövrigt varit ute i verkstan den här veckan också så nästa vecka tänker jag vara inne i plastlådan, annars har jag varit ute i verkstan i tre veckor i rad. Pratade med Andereas och han sa att det var okej.
Har maskerat i princip från 7-16 i två dagar nu. Eller ja. Sista två timmarna idag hann jag slipa och slipgrunda också.
Har sjuk träningsvärk i båda låren. Är jobbigt när det enda som ska lackas är under listerna på dörrarna + nederdelarna på dörrarnas insida. Det betyder VÄLDIGT mycket maskning. Fick även veta imorse att stötfångarna också skulle lackas, så där tillkom också en del maskering. Maska bort lister, regskylt, extraljus, and so on.
Idag är jag helt slut i kroppen, sömnen är fortfarande mongo.

Idag är det min och älsklingens dag! 1 år och 10 månader. Jag älskar mitt hjärtegull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0