I min lilla lådda

Jag gillar inte att Kira har blivit tokig. Hon sitter just nu och stirrar in i väggen ovanför sin matskål och viftar på svansen. Jag blir rädd eftersom jag är en sådan människa som tror att djur kan känna av och se saker som inte vi människor kan (SPÖKEN). Hur som helst så var hon likadan imorrse förutom att hon satt och glodde ut i tomma intet då. Lagomt rädd blir jag, för jag är ju _absolut_ inte rädd för spöken. Eller..?

Dagens hat går till: Sladdriga stötfångare. Dom är straff att bära, dom är ett straff att jobba med och dom är ett straff att hänga upp och sätta fast på ställningen före målning.

Trött som vanligt, imorrse var jag så trött att jag inte orkade gå upp och äta frukost. Big mistake, nu är jag helt mongo i kroppen, ont i huvudet, konstant hungrig och lite grinig.. Det var länge sedan jag skippade att äta frukost. Nu kommer jag ihåg varför..

Förövrigt riktigt bajsväder ute. Snart snö dock, då känns inte regn så farligt i jämnförelse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0