It's all in your head

Grattis Jenni på 18årsdagen!

Och nu, åter till mig. Det kändes värt att fara på skolan idag. Först kom jag dit, fick en underskrift av Togga så jag kunde lämna in mat/reseersättningen. Sedan gick jag till tjejernas omklädningsrum och la mig i 30.000kr soffan och läste Carrie tills vi började kl 9.40. Det var jag och en till på svenskan. Det kändes jättebra att åka buss 45 minuter för att komma till skolan, sedan vänta på att börja i en timme. Sen åka buss hem i 1 timme! Fick dock veta att jag bara behöver slipa lite på mitt skrivsätt och sedan kan jag få mvg i svenska. Kungen.

Har förövrigt sovit otroligt dåligt inatt. Jag brukar vara riktigt duktig på att gå upp direkt väckaren ringer. Inte imorrse, znoosade två gånger och funderade på att inte gå upp överhuvudtaget. Fick släpa mig ner i min klädhög som ligger bredvid sängen. Tillslut kom jag upp men oj så trött jag är..

Nu ska jag plocka undan tvätt och sedan läsa eller simsa lite.

Kommentarer
Postat av: jens

det var jättekul att du kunde komma i helgen! :D

2009-10-19 @ 16:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0