Your lips move

Jag mår illa, jag har en klump i magen och rysningar som springer upp och ner för min rygg.
Min kära syster (som är en tjatgumma, och det tackar vi henne för!) skrev precis att jag skulle ringa till ungomshälsan imorgon och boka någon tid eller något. Så jag gick in på deras hemsida och såg att dom har drop-in imorgon. Jag måste fara imorgon för annars kommer det aldrig bli av, men jag är så illa till mods! Jag är rädd för läkare, sjuksystrar, sjukhus, vårdcentralar och allt annat som har med hälsa och ohälsa att göra. Eller.. Rädd är jag inte riktigt heller men jag känner mig fruktansvärt obekväm och jag ja, lite rädd kanske jag är. Att fara till ett okänt ställe, helt själv och sedan prata med någon okänd människa om mina problem känns bara så fel. Jag är en vanemänniska, jag lever efter rutiner och är inte så förtjust i att låta människor komma mig inpå livet liksom. Ialla fall inte människorjag aldrig träffat tidigare!

Måste se om någon kan följa med och vara personligt stöd imorgon, annars kommer jag formodligen inte våga mig dit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0