Inbillningar?

Jag är snorig som ett jävla monster. Har snart snytit upp en förpackning pappersnäsdukar, bara idag.

Hände förövrigt en mycket märklig sak inatt. Vaknade och kollade mot fönstret, där såg jag ett litet djuransikte (blandning mellan en iller och en kanin typ) mellan gardinen och fönsterkarmen. Först var ansiktet längst ner vid fönsterbläcket men rörde sig fort uppåt, när det var längst upp vid fönstrets topp försvann det! Blev jätterädd och tände lampan och väckte Adam tror jag, men han vände sig om och somnade igen. Vad var detta? Var det någon slags vakendröm? Jag är 110% säker på att jag såg detta och jag vet att jag var vaken för jag tände lampan och satte mig upp och skrek till lite.. Konstigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0