von Anka

Äntligen helg! Långhelg dessutom, ledig på måndag. Ka-tchiiing!
Helgen blir dock lugna banäjnas. Mysa framför tvn imorgon tror jag. Blir väl bra.

Det har varit lugnt med tankar och åsikter senaste tiden.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Är som sagt slut efter att jobbat i tre dagar nu.

Men lite Anna Anka kan vi väl prata om?
Så vad tycker jag om denna kvinna? Jo jag tycker hon är helt kokobello så att säga. Jag orkar inte ens gå in på varför, för det är väl ganska självklart med dom där åsikterna.
Och sedan så verkar hon så otroligt kall hela tiden. Kanske är tv som får henne att verka på det sättet, men tycker synd om hennes barn. "Han ska äta upp maten. Han ska veta vem det är som bestämmer i mitt hus". Sure, ungar måste man ibland vara lite hårda mot, men hon verkar inte ha någon relation till dom överhuvudtaget. Verkar bara vara nannyn som tar hand om dom hela tiden.
Nu blev jag less, så otroligt less..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0