Avatar 3D

Igår var vi på Allstars och åt middag, mycket gott och trevligt. Sedan begav vi oss mot Sf för att se Avatar 3D. Mina förväntningar var höga och jag blev inte besviken! Berättelsen har man hört tidigare, både inom film och på riktigt, men det gör inget. Effekterna och naturen var så underbar så dom vägde helt klart upp den tunna berättelsen.
Det hände mer än en gång att jag fick gåshud och att jag ville skrika ut min förtvivlan när dom elaka människorna kom och förstörde Själarnas träd. En sak som jag gillade väldigt mycket med filmen var att Amerikanerna fick sina asses whooped bigtime av infödingarna. You go kittycats!

Avatar 3D får: 34 fågelfrön av 35.
Se den!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahah, jasså det blev inte 87 krokiga kattsvansar av 103 ;P

2010-04-06 @ 16:31:30
URL: http://sannasoool.blogg.se/
Postat av: Suss

Fyra av fem toasts skulle jag vilja påstå att den fick

2010-04-09 @ 17:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0