Batthumb

Äloha. Idag har jag varit hos tandläkaren. Jag hade ett litet hål som ska åtgärdas i slutet på maj. Käftis sa också att mina visdomständer är påväg. Hon var dock lite tveksam till om dom kommer rymmas. "Jippie". Så det lär ju betyda att dom ska slitas ut senare när dom börjar komma upp..

Igår var jag och gjorde halkbanan, det var roligt men jag var gaanska rädd. Jag är lite av en åkmes kan man väl säga. Jag är rätt så åkrädd. Sjukt skönt att ha det gjort så nu har jag börjat läsa teoriboken, den ska läsas från pärm till pärm. Jag hoppas på att ta körkortet innan studenten iallafall.

Imorgon ska det intas alkohol. Och på lördag också förmodligen. Partey. Men innan det blir någonslags alkohol ska jag göra svenska nationella provet. Det sista NP jag kommer göra i mitt liv förhoppningsvis.

Ska se om jag hittar någon trevlig bild som gör detta inlägg lite roligare. Känner mig obrydd.


Hahaha lånar en bild av Sanna.
Underbara Vita var jävligt tuff i sf-parken för några sommrar sedan. <3

Förövrigt, sjukt roligt, kolla!


GÖRE BAH!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är bat thumb

2010-05-06 @ 19:25:54
URL: http://amateurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0