Hur börjar man ens förklara?

Okej, jag tar tillbaka det jag skrev i förra inlägget, jag kommer inte lägga upp någon bild på nagellacket, det är jag för lat för.

Jaha, och hur ska man förklara gårdagskvällen då? Total destruction tycker jag låter som ett passande val. Jag hoppas att Sanna lägger in några bilder på sin blogg så kan jag låna några av henne.
Jag orkar inte ens försöka förklara... Det var roligt iallafall!

Nu blir det mediamarkt och leta telefon åt Adam.

Det känns förövrigt som att jag är bakis, fast jag inte drack en droppe alkoholhaltigt igår. Men iofs så satt vi ju i ett garage i typ 7 timmar och förstörde och hadde oss...

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: håller helt med mig! är inne på säsong 2 nu, så avslöja inget haha kram

2010-02-14 @ 11:15:33
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0