Nödvändiga inköp

Idag vaknade jag till en strålande dag! Jag och Adam bestämde oss för att gå ner en sväng på stan, så jag piffade upp mig lite och sedan gick vi ner. Det stod endast -2 på termometern så jag ville inte klä på mig föör mycket. Dåligt beslut av mig.. När vi kom ut så var det sneakkallt och halvblåsigt, så jag frös lite ändå.
Väl på stan gick vi runt och kollade lite sedan kom jag på att vi var tvungna att gå på h&m, min viktigaste sminkgrej är snart slut. Ögonbrynspennan. Så vi knuffade oss fram till h&m, där skyndade jag mig att hitta mitt livsviktiga verktyg, samtidigt såg jag i ögonvrån en väldigt spännande färg. Det var ett nagellack som hette Blue My Mind, jag tyckte det såg så trevligt ut så jag passade på att köpa det också. Påväg mot kassan gick vi förbi toffsar och Sannas ord om att jag borde köpa några toffsar ekade i mitt huvud, så jag köpte några toffsar!
Lägger in en bild på hur lacket blev sedan när jag har lagt så att det är täckande.

Kommentarer
Postat av: Sanna

FINALLY! :D

2010-02-13 @ 17:35:54
URL: http://sannasoool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0