Sova sova sova

Jaa... Jag känner att jag har inte så mycket att skriva..
Har jobbat och stått i, men nu är det helg. Igår blev det en sen middag, 20.00 hade vi ätit klart, jag la mig  soffan och tittade på tv till 21.00. Sedan somnade jag. Jag sov tills klockan var 22.30 och sedan gick jag och la mig, sov till och från hela natten till 09.30 då jag klev upp. Hur kan jag sova såhär mycket? Kräver jag 12 timmar sömn för att må bra?

Förra fredagen kom jag hem efter praktiken, satt vi datorn ett tag och gick sedan och la mig i sängen för att vila vid 17.00. Sov till just innan åtta, då gick jag och la mig för att kolla på tv. Somnade där till 23.30 typ. Gick och la mig i sängen och sov långt in på lördagen..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fast det kan ju också vara att man i olika perioder av livet behöver mer sömn och ibland behöver man inte det :)

Sånt går ju också upp och ner :)

2010-02-21 @ 14:17:41
URL: http://sannasoool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0