Helgen

Hellu!
Jag har inte skrivit på flera dagar, har haft mycket att göra och varit lite småsjuk.
Ja, praktik ons, tors och fre. Det gick bra, jobbade på som attan. I fredags var Andreas borta så jag och Sanna var ensamma i plastrummet, det gick bra och vi fick ut allt som skulle ut tror jag.
När klockan slog 15.00 skyndade vi oss ner på stan för att köpa födelsedags presenter till våran far Karl Pedal, lilla kusin Simon och moster Josse. Vi hittade passande presenter till alla tre. Sedan for jag och Sanna till kattfarmen för att invänta Morgan, vi for på obs och handlade, skyndade oss hem. Åt några plättar sedan hoppade vi in i bilen, räjsade till Adam som hoppade in i bilen. Sen for vi till våran faster som inte fick i gång sin bil så vi hjälpte henne med det för att sedan skynda oss till Rille J. Där bjöds det på fika och vi satt och bablade tills vi upptäckte att klockan var 23.30 och Adam skulle upp och jobba kl 07.00 nästa morgon. Så vi började röra oss hemmåt.
Igår följde jag med sanna och morgan när dom skulle köpa sig en ny motor, dom gjorde det och sen for vi till Jocke och Simon och åt mer tårta. Vi tackade och sa adjö för att dra ivägpå nya äventyr. Lämna motorn i hörnefors! Sagt och gjort, hämta Adam och Sebb, sedan begav vi oss mot ogästvänligare platser. Vi var i garaget till 20.30 då vi börjde bli så hungriga så att jag och Sanna nästan började gnaga på den nya motorn. Då äntligen for vi till vägkrogen och åt middag, mums så gott det var! Godare skrov får man leta länge efter! När alla var mätta och belåtna började våran hemfärd. Väl hemma såg jag och Adam på tv en stund sen blev jag trött så just efter 00 gick jag och la mig. Det var mycket skönt! Men under natten har jag vaknat av diverse host och harkel anfall som har varit mindre roliga. Hmpf! Har ont i huvud och hals idag, är även snorig. HMPF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0