Sjukligt

Huvva! Stannade hemma från skolan idag. Igår började jag hosta så fruktansvärt och fick så ont i halsen och huvudet. Samma sak inatt och imorrse. Är helt yr och det känns som att mitt huvud är fyllt med tomteskummisar. Jag vaknade inatt och märkte att jag hade en sådan underlig känsla i ryggslutet. Det kändes som att jag hade sockerdricka i svanskotan som strålade ner i låren. Det känns som att något ligger i kläm. Det var himla obehagligt och gjorde det svårt att sova eftersom det gjorde lite ont hur jag än låg. Och nu har jag haft ont hela dagen. Jag kunde nästan int ta på mig skorna när jag skulle fara och köpa halstabletter. Nyss satt jag med benen i kors i soffan och skulle sträcka mig efter mitt glas, det gjorde så fruktansvärt ont. Det svartnade för ögonen och jag tappade nästan andan. Det kändes som att hela neder delen av ryggen, rumpan och låren satt fast i ett skruvstäd som någon drog åt med fruktansvärd kraft.
Får se hur jag mår imorgon, men jag måste hur som helst till skolan. Jag missar för mycket om jag är borta imorgon.

Nu ska jag hämta täcket och lägga mig i soffan.


Här är en finfin bild på Vivien Leigh. Mycket vacker!

Kommentarer
Postat av: Sansan

:(

Kanske nå ischias eller nåt?

2010-01-26 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0