Spänningshuvudvärk

Jag har varit en sväng på obs med Sanna och handlat lite, jag köpte tacomjukisbröd, gurka och sallad. Sen for jag hem och lagade till tacos med hjärtat. Mums! Slurpade i mig ett glas treo så nu är det mesta av huvudvärken borta, men det känns att jag har fruktansvärda spänningar i nacken. Det känns som att skinnet och musklerna i nacken är för korta och försöker dra huvudet bakåt. Men men, får lägga mig med vetekudden runt nacken när jag går och lägger mig så kanske det känns bättre imorgon. Jag kanske skämmer bort mig själv med lite zon till och med!

Näe, om man skulle försöka göra något vettigt kanske, eller bara gå och sova!



Jag bjuder på en underbar bild på vackra Sherilyn Fenn!

Kommentarer
Postat av: Frida

tänk om man fick se ut så! det hade inte ens varit roligt, hade tittat i spegeln hela tiden! :)

2010-01-21 @ 16:47:34
URL: http://amateurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0