Roxanpoxan..

Jag har sett på Borta med vinden från tio till halv tre. Hade tänkt skriva en recension på filmbloggen eftersom den är en av dom 1001 filmerna man måste se innan man dör. Men jag fick precis höra att Roxy, Sanna och Morgans katt som har varit dålig, precis dog så jag har inte längre någon lust att skriva en dum recension.
Det är så sorgligt att sånt ska hända. Hon var väldigt dålig i onsdags när jag och mamma kom för att byta vatten och ge dom mat, men efter att ha gett henne vatten och kylt ner henne så verkade hon bli bättre.. Och igår gick hon till och med och drack själv..
Man får ju skuldkänslor. Skulle vi ha farit till veterinären på en gång så skulle det nog inte ha hänt.. Men nu är det som det är.

Kommentarer
Postat av: Sanna

:´(

Lilla pluttan, alla gjorde vad vi kunde ju :(

Och hon blev ju bättre ett tag..

Du gjorde allt du kunde, du är bäst!

2010-07-25 @ 18:53:14
URL: http://sannasoool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0