Your lips move but I can't hear what you're saying

Man skulle kunna tro att jag blivigt lobotomerad, jag sitter bara och stirrar ut i ingenting. Jag kan inte ens koncentrera mig på att lyssna när folk pratar, jag flyter iväg på min lilla båt av smärta och försvinner in i mig själv...
Jag var i Åsele i helgen. Helgen var kung men jag vaknade upp i lördags eller söndags morrse och hade riktigt ont i halsen och upp mot öronen. Okej, det är inte så konstigt, sovit för lite, druckit för mycket, ätit för dåligt och inte tagit hand om mig själv. Fine. Har haft ont i halsen sedan dess och idag när jag kom hem så började jag få riktigt ont i öronen, jag hade super ont i båda öronen, kunde knappt höra så jag googlade öroninflammation, och jo, visst passar det. Det högra örat gör inte ont längre, men det vänstra. Det gör så fruktansvärt ont, hela min vänstra ansiktshalva är  typ bortdomnad av smärta.
Jag orkar inte försöka skriva något mer, det här inlägget har tagit typ 45 min att försöka få klart. Lobotomerad som sagt..... Måste ringa vårdcentralen imorgon.

Så passande text just nu...

There is no pain you are receding
A distant ship smoke on the horizon
You are only coming through in waves
Your lips move but I can't hear what you're saying



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0