Lat kisse

Hahahaha det hände nyss en rolig sak.

Jag skulle gå in till toaletten när jag upptäcker att det det låg en liten lurvboll vid namn Kira ivägen. Precis utanför toalettdörrsöppningen låg och och flackade ut sig. Jag såg på henne att hon skulle bli grinig om jag försökte lyfta iväg henne, så jag tänkte att jag stänger dörren sakta och säkert så hon förstår att hon är ivägen. Sagt och gjort, jag börjar stänga dörren mycket sakta, hon flyttar sig inte en millimeter, så jag fortsätter. När dörren snuddar vid hennes små lurvfötter så drar hon in dom lite mot kroppen, men flyttar sig inte. Så jag fortsätter. När dörren är så nära att hon måste flytta på sig för att inte bli överkörd av dörren, vad gör hon då? JO, hon RULLAR RUNT ett varv. Så jag fortsätter att stänga dörren och när den tar i henne igen så snurrar hon ÄNNU en gång och sedan fortsätter hon snurra tills jag kan stänga dörren.
Vilken pajaskatt! Latare får man ju banne mig leta efter!


Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha, i love cats :)

2010-04-01 @ 13:03:04
URL: http://sannasoool.blogg.se/
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: från weekday :)

2010-04-01 @ 16:45:06
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0