Nytatuerad och lite plåt!

Sådärja! Nu har jag äntligen fyllt i tatueringen, sköööönt att ha gjort det! Det tog ungefär en timme och det blev lite ändringar, han gjorde konturerna i svart istället för lila och grönt och sedan körde han med konturnålen i hela tatueringen så att färgen kanske sitter lite bättre denna gång. Jag var tvungen att göra om hela eftersom den hade blekts sjukt mycket.

Så nu sitter jag här och har ont men jag är glad. Sanna var snäll och lånade ut nå foppatoffelballerinaskor som jag kan ha imorgon.
Imorgon kan jag ladda upp en bild på hur det blev nu när den är klar, men jag sitter och har plast på nu och jag vill inte ta bort det ännu.
Under tiden får ni nöja er med en halvfärdig och blodig tatuering





Idag har jag bankat på plåt igen!



Min fina skärm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0