Ska man vara fin.........

Fyyyyyyfasiken! Inatt var jag banne mig nära att hugga av mig foten. Det blev inte mycke sovande för mig inatt inte. Jag gick och la mig vid 23 och nästan direkt började det klia, jag ville dö. När jag kollade på klockan och den var 00.30 var vansinnet nära. Så jag klev upp och började gå runt och runt vardagsrumsbordet eftersom det inte kliar så farligt då. Så där gick jag i min ensamhet i mörkret och var less. Kira kollade på mig som att jag vore galen, och jag kände mig ännu mer galen. Tillslut la jag mig och kollade på tv, kommer inte ihåg vad jag såg, jag var trött och förvirrad. Sedan somnade jag till. Vaknade 03.30 och förstod inte riktigt vars jag var. Tillslut kom minnena tillbaka och jag traskade in i sovrummet och tänkte försöka se om det gick att sova därinne, det gick sådär, men tillslut somnade jag.
Well, jag antar att det kommer vara samma visa inatt.. Men nu har skorpan börjat lossna iallafall, så sakta men säkert börjar det närma sig.

13.55 ska jag kolla på världens snabbaste indian, den är bra.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men HAHAHA, vilken surfis hon ser ut att vara :P

2010-03-10 @ 19:29:40
URL: http://sannasoool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0