Tennspacklat

HELG!
Idag fortsatte jag tennspackla och slipade ner det. Testade förövrigt tennspackla när skärmen var upprätt, det var ju typ omöjligt, svinsvårt att få fast tennet på skärmen utan att allt bara ralade ner på golvet. Sedan har jag faktiskt inte gjort något mer! Vi blev bjudna på fika efter lunch, det satt ba fint.

Imorgon ska jag äta, snacka skit och dricka vin med tjejerna! Det är tråkigt att man tappar mycket kontakt med folk när man går skola i vännäs.. Det blir så olika umgängeskretser. Men hur som haver! Det blir nog kickass imorgon, kan inte gå fel.
Söndagen kommer jag viga åt bakismat och självömkan.
Sen är helgen över och det är skola igen på måndag och tisdag. På onsdag ska jag börja rostlaga en bil, blir skoj, böja plåt och svetsa! Det var banne mig riktigt roligt att svetsa, jag längtar!

De är lite jobbigt att sitta på den här datorn, den är så liten och pluttig i jämförelse med den som jag brukar använda.. Men den är på lagning så jag får gott sitta här och bli smått vansinnig. Det finns inte ens några bilder på den här puttefnaskdatorn! Ska se om jag hittar någon gammal bild från min Jordanienresa som kan liva upp stämmningen.

Nu jääävlar ska jag äta bullens pilsnerkorv tills jag dör!


Jag gillar bilden, jag saknar värmen och Jordanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0