"2012" kontra "Land of the lost"

Jag har glömt att berätta en sak. Jag såg en film i fredags. 2012. Och den var värdelös. Den är med på min topp 3 sämsta-film-lista. Jag är för mycket av en realist för att den där amerikanska skiten ska funka för mig. Filmen var ju först och främst så amerikansk den kan bli, sedan så har jag redan sett den där filmen tidigare! .. Med andra skådespelare och lite skillnader i handling, men annars så var det inget nytt. Skilda föräldrar, den frånvarande pappan ska ta hand om barnen, världen börja gå under, pappa kirrar biffen och mamma och pappa blir ihop igen och alla levde lyckliga i alla sina dar.
Jag ifrågasatte en del händelser i filmen som min realistiska sida inte kunde acceptera. Det klena taket på en av superbåtarna, varför Woody Harrelson inte dog av tryckvågen från jättevulkanen och hur dom kunde flyga till kina så fort. Det var lite fler småtjaffs också, men det kommer jag inte ihåg just nu, för jag såg en awesome film igår!
Will Ferells nya film, Land of the lost. Den var kick-fucking-ass!
Jag kan ibland tycka att många av hans filmer blir lite för mycket, men detta var en perfekt slötittarfilm som var mycket roligt. Så, ska du se en film, se Land of the Lost, inte 2012!

Kommentarer
Postat av: Sanna

oh yeah!

2010-03-23 @ 17:46:44
URL: http://sannasoool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0