Ja, justdet..

Idag har jag gjort klart samhällskunskapen. Så skönt! Så hädanefter så är jag ledig måndagförmiddagar men har fortfarande bild på eftermiddagen. Väldigt oskönt dock. Sedan så har jag bara en timme svenska på tisdagförmiddag. Fordon är alltbra underbart att gå:)

Satt bakom två tanter på bussen från vännäs mot stan idag. Redan i vännäsby uppmärksammade jag den överdrivna konsumtionen av orden "ja justdet". När vi kom till umedalen började jag räkna hur många gånger dom skulle hinna säga det innan vi kom fram till busstation. Sexton gånger. SEXTON JÄVLA GÅNGER! Tur att jag inte räknade ända från vännäs, det hade väl blivit uppemot 347 gånger isånnafall. När vi var utanför noila ungefär, då höll jag banne mig på att bryta ihop. SEXTON GÅNGER!
Ghrrrrr!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

i love fordonsprogrammet ;)

2010-05-11 @ 20:54:30
URL: http://sannasoool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0