I'm taking a vacation, I'll see you at the station.

Jag oooorkar inte börja med den där listan jag skrev om igår.

Jag har börjat skrivsluddra. Jag orkar inte lyfta fingrarna tillräckligt längre så jag råkar trycka på alla grannknappar också. Awesome.
Mitt uppe i flytten, allt känns kaotiskt just nu. Men på lördag flyttar vi. Crazy.


....... Jag kan inte ladda upp bilder. Ursäkta mig så hemskt mycket för att jag gärna vill ha mer än tre pixlar på mina bilder. Jag tycker om att se vad bilden ska föreställa. Men det verkar inte blogg.se. Mina bilder är för stora för att laddas upp verkar det som. Så jag kan bara ldda upp sånt som jag snott från intern-nätet. Here u go:


Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså du är för fan min frälsare eller något!



BLODPUDDING MED OVISPAD GRÄDDE OCH SYLT (Ej lingonsylt dock....)!



Det är min favoriträtt. Och alla jag har tipsat tycker att jag är helt knäpp. Folket vet inte vad dom går miste om!



Och tydligen ska man äta något med C-vitamin till (typ vitkål) för att öka upptaget av järn.



2010-12-11 @ 15:24:16
URL: http://goastray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0