PPG 491 matting base

Ingen motivation.

Har arbetat i tre dagar nu. Märker redan en markant skillnad på fuktighetsnivån på mina händer. Har gått från ungefär +10 till -2 på tre dagar. Kan det vara vädret? Eller dom mycket hälsosamma vätskorna som jag handskas med på Umeå billackering? Eller en kombination av båda? Vem vet, ett mysterium. Tur att jag har min hampahandkräm från bodyshop. Lifesaver säger jag bara. Tyvärr har jag tappat bort den i min väska. Det kasn tyckas vara ett tecken på att jag borde rensa i den. Men jag säger fuck that, jag vill sova.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men helvete vad gott med grädden, jag har hittills bara haft hallonsylt på.. men fett gott verkar det vara!! Köpte ett nytt packee blodpudding idag så kan prova imorrn.



Jag fattar för övrigt inte folket som säger att man ska äta fucking jävla vitkål till. Du kanske gillar det, men jag tycker att det är en sjuk kombination. Inte bara ska man äta blod, utan också kål. I don't get it.

2010-11-17 @ 23:21:36
URL: http://goastray.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag åt det nyss. För några sekunder sedan. Och jag dör vad gott. OMFG. Fan godare än pannkakor

2010-11-18 @ 14:10:07
URL: http://goastray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0