Ernesto Guevara

Äh. Nu har jag tagit bort två inlägg som jag börjat skriva på men orkade inte avsluta.
Det enda jag tänker säga är att jag beundrar Che Guevara. Inte nödvändigtvis för alla hans politiska åsikter men för hans vilja! Jag vill vara som honom. Ha styrkan att vilja och kunna förändra saker. Göra något som är större än mig själv så att säga. Människan gick genom skog och berg över Kuba med svår astma (bara det måste man ju ge honom cred för!) för att hjälpa ett folk som inte ens var hans eget!




Jag säger hatten av för Ernesto Guevara.








Och jag måste säga att jag tycker att han var utomordentligt stilig (one hot piece of meat med andra ord!)!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Åh tack! det lär behövas när det väl är dags att trycka ut den haha :)

2010-10-22 @ 14:22:37
URL: http://monko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0