Feeling like I have no release

Inatt när jag låg i min säng och försökte sova kom jag på en sak. Den här hösten kommer att bli jobbig. Jag har haft det stora nöjet (...) att njuta av mer eller mindre höstdepressioner sedan jag var 13 - 14 år . Det här är första hösten på tre år som jag kommer att vara själv. Jag vet redan nu att mina sömnproblem inte kommer göra saker bättre på något sätt, eftersom man har en tendens att ligga och fundera på saker lite extra när man ligger där själv, i ett stort mörkt rum. Men det som inte dödar gör en starkare har jag hört..

Dom senaste dagarna har jag verkligen märkt hur den här skiten börjar krypa sig på. Jag hatar det. Och jag hatar att vara otrevlig mot folk i min närhet men jag kan som inte låta bli. Det är svårt att vara trevlig mot folk när man bara vill ta sitt pick och pack och försvinna ett tag.


Kommentarer
Postat av: Sansan

Äh, det kommer bli en bra höst! Du har ju oss :) kattfarmen ju, förhoppningsvis med massa småbonnis som springer omkring ;) och så får u ju ett rum hos oss i huset! :)

2010-09-17 @ 20:36:46
Postat av: Rocknroll

Och så har du ju mig

2010-09-19 @ 19:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0