Methods of Mayhem

Alltså.. Jag är så less på amerikaner. Dom borde lugna sig med att avguda gud och dom borde lugna sig med att avguda sina militärer! WHATAHELL. Om dom slutade vara ett sådant översittar land så kanske inte alla skulle hata dom -->skulle inte behöva lika stor försvarsmakt --> skulle kunna lägga pengarna dom sparade (många miljarder $ skulle jag tro) på människorna i sitt land istället. Kanske försöka sluta vara ett U-LAND!

Visst det är superfint av er att ni skyddar erat land och blablabla, men har folk glömt vad det GÅR UT PÅ att vara militär? Döda folk. Tänk vad mycket man skulle kunna göra med dom där pengarna som det där jävla skitlandet slänger iväg på att skicka folk till andra sidan jorden där dom ska"upprätta ordningen" (döda och jävlas med invånarna). Okej, visst dom är duktiga och snälla också, men jag är emot krig och våld på alla sätt och vis och jag tycker att det A L L T I D ska kunna diskuteras fram lösningar. Jag vet att det inte ser ut så i den riktiga världen men varför skulle det INTE kunna vara den riktiga världen? Jag trodde vi levde i en civiliserad värld, men att döda, våldta och lemlästa andra människor det är inte civiliserat.

Äh, nu börjar jag svamla. Jag vill ta och citera en av tidernas vettigaste låt. Skriven av ingen mindre än herr Lennon.

Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today

Imagine there's no countries,
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope some day you'll join us
And the world will be as one

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope some day you'll join us
And the world will live as one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0