Can I get your hand to write on

Jag har haft en riktigt bra helg med riktigt bra människor.
Alla dessa trevligheter under helgen har självklart kommit med lite tråkigheter också. Bland annat ett mysterium med min fot. Jag verkar ha blivigt trampad på av en jävla jätte rakt över foten. Har jätteont och ett blåmärke (jag får iprincip aldrig blåmärken). Men jag har inget minna av att jag blivit trampad på. Mystiskt.
Det blev lite tjaffs i kön när vi stod på donken för att få oss lite fyllemat. Det finns så många äckliga människor och vissa av dom har uppenbarligen inget vett i huvudet. Så, jag brann av lite och fick släppa ut lite steam så att säga. Det var dock bra. Annars hade jag förmodligen exploderat.

Läste ut min bok idag. Tråkigt, för den var svinigt bra. Nog en Stephen Kings bästa av dom jag läst än så länge.

Men nuuuuuuuuu ska jag göra något annat. Gillar inte att sitta vid datorn längre, mycke tack vare boken. Och kanske lite för att jag måste gräva mig fram till min dator under högen av grejer jag har liggandes på skrivbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0