The thunder of guns Tore me apart

Jag har tidigare berättat om mina känslor för det stora landet i väst. US and A. Det kan till och med ha varit i ett av mina första inlägg om jag inte minns helt fel.. Anywho.
Detta gjorde inte mina tankar positivare: LÄNK!
Det måste vara det dummaste jag någonsin läst. Texas är ett konstigt ställe. Jag är så glad att jag inte föddes i Usa.

Min väckarklocka håller förövrigt på att förbereda sig för att rymma tror jag. Har en gammal väckarklocka som jag fått någonstans ifrån.. Myrorna kanske.. Kommer inte ihåg. Den är king iallafall, men den har börjat surra så fruktansvärt! Och när den slår över till 06.00 så knäpper det till i den. Och då menar jag inte ett litet musknäpp. Nej, nej. Här snackar vi hiroshimabomben rakt ovanför mitt huvud ungefär. Blir livrädd varje gång.

Hittade ett test på expressen nyss när jag googlade usa. Jag är expert på usa. 9/10 rätt, oh yeah!
...
Länk dit..

Har snart sett klart andra säsongen av mad men, bara en skiva kvar. Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0