And your love is like peaches and cream

Min mobil är fan crazy. Den har gått och blivit lite dement på gamla dar. Jag har lagt in en egen låt som väckningssignal (yummy yummy yummy i got love in my tummy), men eftersom telefonen stänger av sig själv och låser sig och laggar ibland så har det blivit något tok med denna signal. Dom första tre sekunderna är yummy yummy och sedan blir det en av nokias orginalväckarsignaler helt plötsligt. Mycket mystiskt! Den tar bort vibrationen av sig själv också. Så ibland när jag har på ljudlöst så händer inget. Den lyser bara. Den vibrerar inte. Den är H E L T ljudlös. Detta har skapat en del problem eftersom jag inte märker när det ringer eller när jag får sms när detta händer. Jag måste köpa en ny telefon snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0