Broke the limit, we hit the town

Jag må vara mycket saker, men en sak som jag är inte är är tröstätare. Är jag ledsen så tappar jag matlusten, är jag trött så tappar jag matlusten osv osv.
Ikväll är jag glad. Har spenderat den med Ida & Co eftersom Victor fyllde år. Det var roligt som fan!
Nu sitter och dock och trycker i mig chips och dipp som efter-krogen-mat. Älskar det.
Jag blev dock påminnd av migsjälv om min ensamma säng när jag for hem, då blev jag lite nedstämd. Men jag har ju mitt chups





................... Orkar inte skriva något mer. För mycket alkohol i blodomloppet.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så är jag med! Är jag deppig äter jag ingenting. Tur vi inte har tröstätargenen, då hade vi vart fatsos. :P

2011-01-22 @ 09:18:06
URL: http://sannasoool.blogg.se/
Postat av: Linda

re: Hatar bilden, hahah. Det första jag ska göra när jag skaffar barn är att visa den där bilden. Ta med den till BB..

2011-01-22 @ 15:43:00
URL: http://goastray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0