Det är något speciellt med att få tugga

Jag hatar att människan är programerad att alltid vilja ha det man inte kan få. Jag är inget stort fan av mat, alltså visst jag tycker om mat, VISSA SAKER, IBLAND, men jag tycker mest bara att det är en tråkig livsviktig sak som man måste göra några gånger om dagen. Det finns kort och gott betydligt roligare saker att göra än att sitta och äta någon törr potatis och bränd fiskpinne liksom. Iallafall. Sedan i söndags har jag haft lite svårt att äta då min hals har protesterat väldigt smärtsamt efter varje nersvald tugga. Och idag har jag ätit(druckit) fruktsoppa till frukost, fika och lunch. När vi hade lunch och jag satt där med mitt lilla glas och såg alla andra vräka i sig mat, RIKTIG fast föda, jag tror aldrig jag har velat ha MAT så mycket tidigare. Visst, jag har varit hungrig och har velat ha något att äta, men nu var det m.a.t.e.n. i sig som jag ville åt. Helvetet så gott det såg ut.

Tror jag måste äta något riktigt ikväll, fast jag vet att det förmodligen kommer sluta med att jag ligger döendes i en pöl av blodtårar. Men jag vill ha något att tugga på. Det går inte att tugga fruktsoppa!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hm, dilemma.. Kanske borde mosa ner lite fruktbitar i fruktsoppan? :)

Bara det inte blir en hög lillasyster i en blodpöl bara. :S

2011-01-04 @ 18:58:57
URL: http://sannasoool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0