People tend to hate me Cause I never smile

Jag behöver förändring.
Jag skrev på anställningspapperen idag så nu har jag heltidsjobb, jag är jätteglad. Men jag hade nog kunnat _känna_ mig gladare om det inte hade varit för att jag är i en jävla svacka just nu. Jag hatar svackor. Jag är less på mig själv. Jag är inte nöjd. Jag känner mig ensam fast jag har en massa underbara vänner runt mig. Jag är nedstämd för att jag känner mig ensam, det är vinter, och jag vill förändra mig själv utseendemässigt. Men eftersom jag är nedstämd så vill jag inte göra något. Jag vill inte träffa människor. Jag vill ligga i min säng och kolla på Oz.

Jag är en sådan människa att tycker jag att tex mina fingrar är fula så borde självklart alla andra också tycka det. Jag är spyless på mig själv och därför får jag för mig att alla andra också är det. Även fast dom säkert (hoppas jag) inte är det. Men därför vill jag inte vara runt folk, för det känns som att jag ändå inte tillför något, jag är bara där och tar upp plats och folk blir mer och mer less på mig.

Jag hatar mina svackor. Jävla vinterjävel. Jag vill bara ha sommar och värme. Jag har i princip aldrig svackor på sommaren. Jag behöver sommar nu.

I'm lookin' for me
You're lookin' for you
We're lookin' at each other and we don't know what to do


Kommentarer
Postat av: Natta

intressant blogg, & verkligen fin=)



kika gärna in på min & släng in en intressant kommentar!

2011-01-14 @ 23:27:47
URL: http://nattaeriksson.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag ledsnat aldrig på dig :) mig har du alltid, kom ihåg det! Nu blir det förändringar; du kommer få lön - kan flytta och kan börja ditt liv :) plus att nu är det nedräkning till sommarn, det kommer bli så jävla awesome. Och det vet du :P

2011-01-15 @ 00:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0