Watch out, boy, she'll chew you up

Vad skönt med långhelg. Jag ska sova i all evighet. Nästan.

Ibland får jag flashbacks från drömmar jag har haft. Det kan vara flera månader sedan jag hade drömmen och jag kan ha glömt bort den helt tills jag får dom här flashbacksen. Det har börjat hända oftare och oftare nu på senaste tiden. Nyss kom jag ihåg när jag drömde att jag och Sussi var och simmade vid ett piratskepp som gått på grund på stranden till någons sommarstuga. Det låg fullt med pengar och skatter på botten under. Och vi kunde andas under vatten. Sedan fanns det en liten dörr under vattnet in i en bergvägg (det var som i en grotta den här sandstranden var....), där inne var det någon som gått (simmat) vilse. Det var som en ringlande korridor med olika dörrar och rummen var pyttesmå med yttepyttesmå dörrar.

Konstigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0