And I knew there was no turning back

Jag älskar Stephen King. Han är min favoritförfattare. Han är nog den enda som jag läst flera böcker av. Jag tror aldrig jag har läst en dålig bok av honom, vissa kan vara svåra att komma in i, men inte dåliga. Jag har en bok, Mardrömmar, som jag aldrig riktigt kan ta tag och läsa ut. Har börjat med den flera gånger, men jag orkar som inte riktigt.
Ikväll läste jag ut Dimman och verkar ännu en gång har fått ett SKsug. Jag vill bara läsa mer och mer. Men egentligen, för min egen psykiska hälsa så borde jag inte läsa någon av hans böcker. Jag borde inte ens få äga dom. Men dom är ju så bra.

Har som sagt läst Dimman. Inatt drömde jag att det kom en radioaktivdimma. För mycket SK och för mycket nyheter för mig märker jag.
Nu ska jag nog börja läsa Knackarna, men den verkar läskig och jag vet att jag inte borde läsa den, men hans böcker är ju så bra så jag kan ju inte låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0