Vad är det för fel på människor?

Helvetet så arg jag blir! Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen. Människor är vidriga varelser.

Fotbollsspelaren sparkar uggla

Hur lång var trappen han blev tappad utför när han var liten? Satans idiotjävel. Jag mår verkligen illa när jag ser detta.
Sedan kommentarerna. Har inte velat läsa igen om alla. Är tillräckligt arg ändå. Men vi kan ju ta ett litet exempel på varför jag hatar människor.


... Det är skrattretande att se kommentarerna som postas här, tycker ni synd om djuret som just blev uppätet av ett lejon när ni tittar på animal planet? Eller fisken som fiskaren just drog upp?

Hur kan det vara samma sak? Det är inte en del av den mänskliga naturen att leka med mindre, skadade djur. Det är inte en del av naturens gång att en människa (fotbollsspelare under match) sparkar en (redan skadad) uggla. Det är så naturligt det kan bli att ett lejon äter, tillexempel, en antilop. Så.. HUR kan man göra den där jämförelsen?!
Idiot.

Jag är så arg. Måste ta en cigg så jag lugnar mig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

GRRR!

>:(

2011-03-01 @ 20:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0