You knew he was a no good kid

Kan inte tiden gå liiiiite snabbare iallafall? Nu är jag less på att vänta och vill fara!
Jag funderar på att ta en nap, men har en känsla av att jag lär bli förstörd av det. Åh, denna eeeeeviga väntan.

Har packat lite och gjort mig klar men ändå är det två timmar kvar tills jag ska fara. Vad tusan ska man ha med sig mer?
Har lite ångest över att lämna Kirakat, men modern ska komma och titta till henne när jag är borta, men ändå. Missemuh helt ensam i två dagar. :(

Har tagit med mig två böcker att läsa under tågresan. Sömnlös och The Dirt. Det är smetafullt i min väska nu, eftersom båda böckerna är tjockisar. But what to do, what to do..



Sommar hade också suttit fint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0