Jag gjorde succé Tills jag blev väckt av telefon Mitt i en snygg entré

En sak som jag tycker är lite konstigt, det är när man ser något som någon har gjort, t.ex. en målning och man säger "Oj, den där tyckte jag inte var så fin..". Varpå valfri människa i närheten säger "Men vadå, testa måla självdå så ser vi väl om det blir så jävla mycket snyggare!".
Ursäkta mig, men jag säger bara att den där lilla målningen inte föll mig i smaken. Jag har aldrig sagt att jag kan göra det bättre. Varför ska man inte få säga att något är fult bara för att man inte kan göra samma sak bättre?
Får man bara säga vad man tycker om något om man är säker på att man kan göra det bättre?
Det blir ju fasligt jobbigt. Jag kan inte tillverka möbler, kläder, bilar, u name it, men tycker jag att dom sakerna är fula så säger jag det. FAST då är det ingen som kommer och skäller ut mig och kör med "gör-det-bättre-själv"-tjafset.
Mystiskt.

Jag tror att jag håller på att bli sjuk och ja. Jag kanske har feber, vem vet!
Hursom helst, finns ingen egentlig orsak till varför jag skrev detta. Har bara tänkt på det ibland och blivit upprörd..
Ehm.. Jo.

Kommentarer
Postat av: Idapida

OOOOOOOJ! Fan, men vet inte vart jag ska placera misfits....hmm... hjälp?

2012-04-12 @ 21:54:23
URL: http://idaflodell.blogg.se/
Postat av: Idapida

Okej tack för att du backar mig brorsan! Men modern family?!??! =D=D=D YEEEEES VISST?!

2012-04-12 @ 23:26:55
URL: http://idaflodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0